Copy

IX Trobada de Teatre Social per a Joves. Deslimita'm 2016

És fascinant veure com els joves són capaços d'interpretar la realitat que els envolta per transformar situacions i moments de la seva vida. Els prejudicis, l'assetjament, la por de no ser acceptats, el fracàs escolar i laboral... Són situacions social que els afecten i preocupen.

Mitjançant les tècniques del teatre social oferides al projecte "Actuem" han pogut experimentar com afrontar aquestes situacions socials i sentir que hi ha altres punts de vista.

Deslimita'm és el resultat de la feina de tot un curs. És la mostra que, amb les eines i recursos necessaris és possible parlar d'inclusió social, transformar problemes en realitats positives aportant valors.

SI VOLS MÉS INFORMACIÓ ENVIA CORREU A
comunicacio@fundaciolaroda.cat
o truca al 93 414 72 01

PROGRAMA DE MÀ
ET VOLEM DE PÚBLIC

Col·labora assistint gratuïtament a la mostra de teatre social que tindrà lloc el 7 de maig al teatre BARTS.

ENS AJUDEU A FER DIFUSIÓ?

Descarregar-vos el pòster, compartiu aquest correu, difoneu a les xarxes socials, ...

Copyright © 2016 Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure, Tots els drets reservats.

Vols canviar la forma de rebre aquest correu?
Pots  actualitzar les teves preferències o no rebre mai més aquest correu

Email Marketing Powered by MailChimp